Od ponad 12 lat wdrażamy zmiany w organizacjach, budujemy angażujące kultury, rozwijamy zespoły i menedżerów. Stale doświadczamy i rozwijamy nasze know-how, tworzymy autorskie narzędzia oraz badania. Dzięki temu posiadamy unikalną wiedzę w zakresie budowania zaangażowania w organizacjach. Uwielbiamy inspirować ludzi i dzielić się z nimi naszą wiedzą. Dlatego stworzyliśmy to miejsce. Aby spotkać się z Tobą i podzielić się naszym doświadczeniem i naszymi obserwacjami, a także poznać Twoje potrzeby.
Przy filiżance dobrej kawy. Pozwól nam się zainspirować.
Oferujemy: „…mecze FIFA na Xboxie w chillout roomie”. To z ogłoszenia jednej z największych na świecie firm oferujących pracę w centrum usług wspólnych oferujących rozwiązania z zakresu księgowości, finansów i podatków.
Rozumiem, że według HR menedżerów dotarliśmy do punktu, w którym pracę reklamujemy zabawą? Zabawą, na którą de facto pracownik i tak nie będzie miał czasu, albo nie będzie wypadało mu się nią zajmować w czasie, gdy jego koledzy będą do wieczora „dopinać projekt”. Czy takie postawienie sprawy jest fair? Czy rzeczywiście pracodawca zapłaci pracownikowi za czas spędzony na grze na konsoli? Czy rzeczywiście pracownicy oczekują w pracy zabawy?
Czy w organizacjach będących w fazie zmiany możliwe jest istnienie zespołów charakteryzujących się wysokim wskaźnikiem zaangażowania? Tak. Nazywamy je "zielonymi wyspami". Określenie to powstało 15 lat temu i jest wciąż aktualne. Każdy kto kiedykolwiek analizował szczegółowo wskaźnik zaangażowania, spotkał się ze zjawiskiem "zielonych wysp".
Obecnie jednym z najważniejszych pytań jakie stawiają sobie menedżerowie i HRowcy jest pytanie jak angażować pracowników.
Dlatego od ponad roku, 4Results prowadzi badania wśród liderów polskich organizacji na temat zachowań, które wpływają na zaangażowanie w prowadzonych przez nich zespołach. Do tej pory wzięło w nim udział około pół tysiąca menedżerów i wciąż otrzymujemy nowe wyniki.
Szanowny Panie Buffett,
na wstępie swojego listu pragnę wyrazić swoją wdzięczność za nieustający strumień inspiracji, jaki Pana legendarna już osoba wnosi w nasz świat - świat ekonomistów, liderów i osób, które jak ja zajmują się rozwojem sztuki osiągania sukcesu w biznesie i doskonaleniem trudnej sztuki zarządzania ludźmi. Powodem, dla którego piszę do Pana ten list jest głęboki szacunek do Pana i troska o Pana reputację. Sam Pan powiedział kiedyś, że zbudowanie reputacji trwa 20 lat, a stracić ją można w 5 minut. Chcę Pana przed tym uchronić.