4Results Przy kawie

OBSŁUGA KLIENTA - SZKOLENIE

Obsługa klienta to nie lada wyzwanie, zwłaszcza, że klienci bywają różni i nie wszyscy chcą za wszelką cenę dojść do porozumienia spokojnie i polubownie. Pracownicy branży usługowej muszą posiadać umiejętności pozwalające im na budowanie satysfakcjonującej komunikacji z każdym.

Nasze jednodniowe szkolenie z obsługi klienta opiera się na treningu praktycznym ze wsparciem teoretycznym i bazuje na autorskich metodach i modelach 4Results.Dla wzmocnienia efektów szkoleniowych, uczestnicy otrzymają zadania wdrożeniowe, dzięki którym będą mogli przenieść nabyte umiejętności do rzeczywistości, oraz materiały szkoleniowe, zawierające meritum poznanych na szkoleniu modeli.

Podczas naszego szkolenia „Obsługa klienta” poznasz fundamentalne ABC komunikacji z trudnym klientem, dzięki któremu zbudujesz bezpieczeństwo w rozmowie z odbiorcą i zapobiegniesz pojawieniu się jego obiekcji. Dzięki naszym warsztatom nauczysz się rozmawiać o problemach i rozwiązaniach, a także stosować strategie odmowy – zmienimy Twoje niepoprawne nawyki na te przyjazne klientowi i dzięki temu żadna trudna sytuacja nie będzie już Ci straszna. Obsługa klienta to także efektywne Zarządzanie Doświadczeniem Klienta (Customer Experience Management), którego nie pomija nasze szkolenie. Przygotujemy Cię również do radzenia sobie z wszelkimi emocjami klienta. Dzięki treningowi „Obsługa klienta” pracownik Działu Likwidacji Szkód (i pokrewnych) będzie mógł rozwiązywać problemy jeszcze w zalążku, a tym samym zadbać o własną higienę psychiczną w pracy - zredukować poziom stresu i jego negatywne skutki.

W ramach podsumowania szkolenia przekażemy Wam zadania wdrożeniowe i wspólnie zbierzemy kluczowe wnioski - dzięki temu będziecie mogli sprawnie przenieść poznane na zajęciach strategie do zawodowej rzeczywistości.

Szkolenia 4Results prowadzą profesjonalnie przygotowani specjaliści z obszerną wiedzą i praktycznymi umiejętnościami, zdobytymi podczas wielu lat doświadczeń biznesowych. Nasz zespół ponad 50 konsultantów i wdrożeniowców łączy wspólna pasja wdrażania strategii w życie, dobrej zabawy podczas podejmowania najtrudniejszych wyzwań. Tworzymy autorskie narzędzia, za pomocą których angażujemy liderów i ich zespoły dla osiągania lepszych wyników. Rozwój i satysfakcja naszych klientów to dla nas cel priorytetowy, więc każdego dnia wspólnie stawiamy krok w jego kierunku. Większość realizowanych przez nas projektów wiąże się z wdrażaniem w organizacjach konkretnych zmian. Naszym kluczem do sukcesu jest połączenie elementów miękkich (ludzie, emocje) z twardymi (procesy, narzędzia).

W trakcie swojej dwunastoletniej praktyki, mieliśmy przyjemność budować swoje doświadczenie, realizując projekty dla wielu klientów branży ubezpieczeniowej: PZU, Aviva, Generali, Link, Polska Izba Ubezpieczeń, Mondial Assistence, Commercial Union, TUiR WARTA, Raiffeisen Insurance Agency, UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń.

Zachęcamy wszystkich do zapoznania się z zespołem 4Results i ofertą naszych szkoleń.

Wstecz