Szkolenie z komunikacji w zespole | Szkolenia i warsztaty Engage 4Results

Szkolenie z komunikacji w zespole

Za pomocą autorskiego modelu 4Q&Check uczymy komunikacji angażującej, nastawionej na efekty. Szkolenie z komunikacji uczy jak zarządzać różnorodnością wykorzystując model KOLORÓW. Szkolimy z angażującej perswazji i wpływu.

Ten produkt jest dla ciebie jeżeli: 

  • wierzysz, że efektywna komunikacja w zespole jest kluczem zarówno do zwiększenia sprzedaży, jak i zarządzania ludźmi,
  • chcesz wprowadzić do swojej organizacji model komunikacji angażującej,
  • chcesz zwiększyć odpowiedzialność, proaktywność i zaangażowanie twoich pracowników,
  • zależy ci na poprawie jakości i efektywności relacji biznesowych - zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji,
  • chcesz przeprowadzić szkolenie wśród swoich pracowników, aby zwiększyła się komunikacja w zespole,
  • zależy Ci na tym, aby obsługa klienta była na najwyższym poziomie
  • wprowadzasz nową jakość i efektywność w zarządzaniu,
  • chcesz pracować nad podniesieniem poziomu satysfakcji pracowników,
  • komunikacja w zespole jest dla Ciebie najważniejsza,
  • chcesz przeprowadzić warsztaty z komunikacji, które pomogą bardziej zintegrować zespół,
  • chcesz znaleźć szkolenie, które pomoże organizować efektywne spotkania

 

Na program wdrażania Angażującej Komunikacji składają się elementy:

  1. Diagnoza predyspozycji behawioralnych pracowników (testy w oparciu o model Junga - autorski test Colors4Results, Extended Disc, Insights Discovery, itp.).
  2. Zarządzanie różnorodnością – szkolenie z komunikacji dla całej organizacji zawierające m.in. wykłady inspirujące, budowanie zespołu w oparciu o typy osobowości Junga (model Kolorów), grę „Spotkanie międzygalaktyczne”.
  3. Test osobowości Kolory - przeprowadzenie i analiza testów (Colors4Results / Extended disc / Insights Discovery) oraz stworzenie mapy Kolorów (stylów reprezentowanych przez poszczególnych pracowników).
  4. Prosta instrukcja obsługi człowieka, czyli jak dogadać się z każdym – komunikacja w zespole to jedna z podstawowych cech zgranego teamu. Zapewniamy warsztaty z komunikacji i współpracę z osobami o różnych stylach behawioralnych. Prowadzimy również szkolenie – obsługa klienta, gdzie pracujemy nad komunikacją klient – handlowiec.
  5. Nasze talenty, nasza siła - uruchamianie zespołowości i planowanie rozwoju zespołu, w którym występują różne typy osobowości. Prowadzimy szkolenie, w trakcie którego rozwija się komunikacja pracowników oraz śmiałość w podejmowaniu działań.
  6. Komunikacja angażująca nastawiona na efekty (w oparciu o model 4Q&Check).

- Jakie cztery elementy postawy cechują efektywnych liderów angażujących?
- Co buduje, a co rujnuje zaangażowanie?
- Jak stosować GPS Menedżerski (model 4Q&Check)? Pięć elementów angażującej rozmowy nastawionej na twardy rezultat biznesowy?
- Kiedy forsować, a kiedy angażować - jak można w jednej interwencji połączyć oba style?
- Kiedy i jak pytać, kiedy i jak mówić, kiedy i jak weryfikować efekty (narzędzie „Arbuz menedżerski”)?
- Jak skutecznie i przyjemnie można egzekwować w stylu angażującym?
- Co lider powinien wiedzieć o rozwijaniu potencjału - dlaczego opłaca się skupiać na talentach, a nie na słabościach?
- Jak angażować i rozwijać potencjał pracowników metodami mentoringowymi, czyli trening informacji zwrotnej, która uruchamia zmiany (Feedforward)?
- Jak prowadzić spotkania, aby były krótkie, kreatywne i efektywne oraz uruchamiały synergię zespołową? Prowadzimy szkolenie aby spotkania były efektywne i zachęcały do dalszej pracy.

7. Angażująca perswazja i wpływ.

- Metody wywierania wpływu, których efektem jest angażowanie drugiej strony w osiąganie celów i budowanie długofalowych, pozytywnych relacji.
- Zyskanie siły sprawczej oraz podniesienie sprawności organizacyjnej  poprzez zastosowanie praktycznych narzędzi budowania swojej wartości rynkowej w organizacji.
- Poznanie w praktyce dwóch wymiarów wywierania wpływu: strategicznego (długofalowe budowanie sieci wpływu i relacji, dzięki którym osiągamy rezultaty biznesowe) oraz operacyjnego (przekonywanie ludzi do swoich pomysłów podczas codziennych interakcji).
- Podniesienie sprawności biznesowej poprzez rozwinięcie umiejętności rozpoznawania potrzeb odbiorców i dostosowywania do nich komunikacji oraz strategii działania.
- Zwiększenie własnej skuteczności w wywieraniu wpływu poprzez poznanie i trening elastycznego dopasowywania do różnych stylów komunikacyjnych.
- Trening „wpływowych” nawyków komunikacyjnych w relacji ze współpracownikami na bazie Modelu Kolorów (typy osobowości Junga).
- Metody i narzędzia wywierania wpływu.
- Perswazyjne wypowiadanie się (metafora, język korzyści, angażowanie różnych kanałów komunikacyjnych, pobudzanie emocji w komunikacji interpersonalnej).

8. Budowanie charyzmy i wystąpienia publiczne.

- Czym jest charyzma i dlaczego jest kluczowym narzędziem Angażującego Lidera?
- Po pierwsze BYĆ. Po drugie BYĆ KIMŚ. Po trzecie ANGAŻOWAĆ w wizję - narzędzia i trening charyzmatycznego przywództwa.
- Sztuka prezentacji bez tajemnic:
   A) Od tremy do charyzmy - uruchamianie umysłu, serca i ciała dla pokonania strachu i wydobycia silnego, przekonującego głosu.
   B) Zacznij od intencji - umiejętność stosowania modelu Golden Circle dla angażowania publiczności.
   C) Elevator Pitch oswojony - zasady i trening efektywnych i krótkich wystąpień dla osiągania celów biznesowych i inspirowania ludzi.
   D) Podkręć swoje wystąpienie - tricki i zasady tworzenia spektakularnego wystąpienia.

 

 

Wyślij zapytanie

Wstecz
1:1 copy the real original best swiss hublot classic fusion mat 18kt rose gold black dial automatic mens watch 565 ox 1181 lr.superb combination in realism not to mention photograph essentials certainly is the manifestation of best click to investigate.