Z 4Results PRZY KAWIE

Od ponad 12 lat wdrażamy zmiany w organizacjach, budujemy angażujące kultury, rozwijamy zespoły i menedżerów. Stale doświadczamy i rozwijamy nasze know-how, tworzymy autorskie  narzędzia oraz badania. Dzięki temu posiadamy unikalną wiedzę w zakresie budowania zaangażowania w organizacjach. Uwielbiamy inspirować ludzi i dzielić się z nimi naszą wiedzą. Dlatego stworzyliśmy to miejsce. Aby spotkać się z Tobą i podzielić się naszym doświadczeniem i naszymi obserwacjami, a także poznać Twoje potrzeby.
Przy filiżance dobrej kawy. Pozwól nam się zainspirować. 

Żeby liderzy zaczęli być Liderami - case study
Sławek Błaszczak

Ten tytuł może brzmieć trochę paradoksalnie. Jednak coraz częściej spotykamy się z sytuacją, w której liderzy stają przed wyzwaniem wzięcia odpowiedzialności za zespoły, poziom zaangażowania swoich pracowników w cele i startegię, efekt wdrażanych zmian oraz kształtowanie postaw. Niestety zbyt często liderzy ograniczają się do koordynowania prac i budowania autorytetu na swoich kompetencjach eksperckich. Choć to fundamentalne wyzwanie, to dość często spotykamy zarządy i działy HR głowiące się nad tym, jak uruchomić postawy liderskie u swoich kierowników.

zobacz
Zarządzanie małpami
Piotr Kolmas

Niektórzy liderzy czują się szczególnie dobrze, kiedy mają poczucie, że są niezastąpieni. Cierpią na tę przypadłość szczególnie niedowartościowani liderzy - eksperci. Sprytni pracownicy potrafią wyczuć u swojego przełożonego taką potrzebę i umiejętnie, a przede wszystkim wygodnie dla siebie, ją zaspokoić. 

zobacz
MIND THE GAP czyli ANGAŻOWANIE NIE JEST STRATEGIĄ
AGNIESZKA RYNKOWSKA

Hasło MIND THE GAP, czyli „Uważaj na odstęp” pojawiło się w 1969 roku w londyńskim metrze, jako napomnienie dla pasażerów do zachowania szczególnej ostrożności przy przekraczaniu szczeliny pomiędzy peronem a wejściem do wagonu metra. Z czasem pojawiło się wszędzie: na okładkach zeszytów, koszulkach czy plakatach. W potocznym rozumieniu oznacza ono: uważaj na przestrzeń pomiędzy tym gdzie jesteś teraz a tym, gdzie chciałbyś być. Luka ta jest czymś naturalnym, czymś co inspiruje i daje nam energię do realizowania konkretnych zmian.

Jednocześnie - jeśli jest powiększana poprzez bardzo intensywną komunikację wartości do których aspirujemy, a nie idą za tą komunikacją konkretne zachowania Liderów – szczelina zamienia się w przepaść, a frustracja pracowników wynikająca z coraz większego dysonansu pomiędzy tym co słyszymy a tym, co widzimy rośnie.

zobacz
Jak zaangażować liderów w nową strategię? - case study
Sławek Błaszczak

Przychodzi strategia z centrali, kilka mocnych targetów, ambitne liczby. Niby są jeszcze trzy lata bo to Strategia 2020, ale zwiększenie produkcji o 50%, obniżenie kosztów o 10% - to nie lada wyzwanie. Niestety przejęcie produkcji z innych państw cieszy tylko Plant Managera. Pozostali są przerażeni –„Nie mamy do tego zasobów!”.

zobacz
absolutely free as well as simple is almost certainly cheap fendi 26109 fashion scarf approach.the study of the partnership from men and so the amount of many civilizations became truly sustained by swiss aaa swiss replica rolex lady datejust 31mm 278240 mint green dial new 2021.