Z 4Results PRZY KAWIE

Od ponad 12 lat wdrażamy zmiany w organizacjach, budujemy angażujące kultury, rozwijamy zespoły i menedżerów. Stale doświadczamy i rozwijamy nasze know-how, tworzymy autorskie  narzędzia oraz badania. Dzięki temu posiadamy unikalną wiedzę w zakresie budowania zaangażowania w organizacjach. Uwielbiamy inspirować ludzi i dzielić się z nimi naszą wiedzą. Dlatego stworzyliśmy to miejsce. Aby spotkać się z Tobą i podzielić się naszym doświadczeniem i naszymi obserwacjami, a także poznać Twoje potrzeby.
Przy filiżance dobrej kawy. Pozwól nam się zainspirować. 

Kiedy sprzedajesz uruchamiasz zmianę!
Michał Czajkowski, Piotr Kolmas

Sprzedajesz rozwiązanie, które zmienia rzeczywistość klienta? Czy masz świadomość, że możesz jednocześnie powodować powstawanie wielu napięć i problemów? Decyzja o zakupie, to często nieświadomie podjęta decyzja o wdrożeniu zmiany. Zmiana z jednej strony przynosi dla klienta wartość, a jednocześnie może przynosić potężne wyzwania. Wyzwania te z kolei mogą powodować koszty wynikające z wdrażania zmiany. To często może być rzeczywistym powodem, przez który klient wycofuje się z transakcji. Mając tego świadomość możesz aktywnie zadziałać w procesie sprzedażowym i zwiększyć szansę na zakup. Wszystko co musisz zrobić, to włączyć w perspektywę rozmowy handlowej sposób angażującego zarządzania zmianą. Chcesz sprzedać więcej? Przeprowadź klienta przez proces zmiany. 

zobacz
Wewnętrzna pantomima – narzędzie lidera budujące wiarygodność i zaangażowanie
Maciej Robakiewicz

Pracuję jako trener biznesu i jednocześnie jestem aktorem. Pierwszą moją aktywnością zawodową było granie na scenie. Teraz wykorzystuję inspiracje z tego świata w rozwoju liderów biznesu. Jedną z  kluczowych umiejętności, którą pomagam rozwijać u liderów, jest wpływanie na ludzi. Podobnie jak aktorowi, liderowi chodzi o poruszenie nie tylko umysłów, ale przede wszystkim serc swoich współpracowników. Bez wywołania emocjonalnego zaangażowania nikt za liderem nie „pójdzie”, tak jak nikt nie „pójdzie” za aktorem, nie zanurzy się w przygotowany przez niego świat teatru.

zobacz
Żeby liderzy zaczęli być Liderami - case study
Sławek Błaszczak

Ten tytuł może brzmieć trochę paradoksalnie. Jednak coraz częściej spotykamy się z sytuacją, w której liderzy stają przed wyzwaniem wzięcia odpowiedzialności za zespoły, poziom zaangażowania swoich pracowników w cele i startegię, efekt wdrażanych zmian oraz kształtowanie postaw. Niestety zbyt często liderzy ograniczają się do koordynowania prac i budowania autorytetu na swoich kompetencjach eksperckich. Choć to fundamentalne wyzwanie, to dość często spotykamy zarządy i działy HR głowiące się nad tym, jak uruchomić postawy liderskie u swoich kierowników.

zobacz
Zarządzanie małpami
Piotr Kolmas

Niektórzy liderzy czują się szczególnie dobrze, kiedy mają poczucie, że są niezastąpieni. Cierpią na tę przypadłość szczególnie niedowartościowani liderzy - eksperci. Sprytni pracownicy potrafią wyczuć u swojego przełożonego taką potrzebę i umiejętnie, a przede wszystkim wygodnie dla siebie, ją zaspokoić. 

zobacz