Z 4Results PRZY KAWIE

Od ponad 12 lat wdrażamy zmiany w organizacjach, budujemy angażujące kultury, rozwijamy zespoły i menedżerów. Stale doświadczamy i rozwijamy nasze know-how, tworzymy autorskie  narzędzia oraz badania. Dzięki temu posiadamy unikalną wiedzę w zakresie budowania zaangażowania w organizacjach. Uwielbiamy inspirować ludzi i dzielić się z nimi naszą wiedzą. Dlatego stworzyliśmy to miejsce. Aby spotkać się z Tobą i podzielić się naszym doświadczeniem i naszymi obserwacjami, a także poznać Twoje potrzeby.
Przy filiżance dobrej kawy. Pozwól nam się zainspirować. 

Idziesz na całość, czy tylko chałturzysz?
Maciej Robakiewicz

Zaraz po studiach aktorskich dostałem rolę w filmie „Schodami w górę, schodami w dół” w reżyserii Andrzeja Domalika. Grałem tam jedną z głównych ról, obok Jana Nowickiego. Miałem więc okazję spędzić sporo czasu w jego towarzystwie. Jan Nowicki był wtedy jednym z najbardziej znamienitych polskich aktorów - w pełni swojej kariery i popularności. W trakcie jednej z przerw na planie filmowym zapytałem go, jak to jest być takim znanym aktorem jak on. Jak to jest być na aktorskim szczycie, mieć za sobą tyle wspaniałych ról, uznanie i popularność.

zobacz
Co buduje, a co zabija zaangażowanie? - wyniki badania
Sławek Błaszczak

W 2017 roku, przeprowadziliśmy w 4Results badania z udziałem blisko 1000 menedżerów dużych organizacji. W badaniu wzięło udział 200 Top Managerów, 360 Middle Managerów i 390 Line Mangerów. Zapytaliśmy ich o 2 rzeczy: co według nich buduje, a co zabija zaangażowanie.

zobacz
Praca stresuje. Praca bez sensu stresuje bardzo!
Jakub Zając, Piotr Kolmas

Stresujące zadania, stresujące projekty, spotkania. Trudne i wymagające rozmowy. Toksyczni szefowie. Relacje, które spędzają sen z powiek. Poziom stresu we współczesnym świecie zawodowym jest ogromny. Efekt? Odchodzę, mam dość stresu w swojej pracy! To najprostsze i najbardziej popularne rozwiązanie. Niestety, często nieskuteczne. W nowym miejscu jest po pewnym czasie podobnie. Kiedyś gwiazdy - osoby z potencjałem, twórcze, zaangażowane. Dziś to wypaleni, zmęczeni, frustraci bez energii, prowadzący egzystencję w codziennym kieracie. Zniewoleni kredytami, utrzymywani w złotych klatkach rozbudowanych systemów motywacyjnych - pracownicy korporacji XXI wieku. 

zobacz
Kiedy sprzedajesz uruchamiasz zmianę!
Michał Czajkowski, Piotr Kolmas

Sprzedajesz rozwiązanie, które zmienia rzeczywistość klienta? Czy masz świadomość, że możesz jednocześnie powodować powstawanie wielu napięć i problemów? Decyzja o zakupie, to często nieświadomie podjęta decyzja o wdrożeniu zmiany. Zmiana z jednej strony przynosi dla klienta wartość, a jednocześnie może przynosić potężne wyzwania. Wyzwania te z kolei mogą powodować koszty wynikające z wdrażania zmiany. To często może być rzeczywistym powodem, przez który klient wycofuje się z transakcji. Mając tego świadomość możesz aktywnie zadziałać w procesie sprzedażowym i zwiększyć szansę na zakup. Wszystko co musisz zrobić, to włączyć w perspektywę rozmowy handlowej sposób angażującego zarządzania zmianą. Chcesz sprzedać więcej? Przeprowadź klienta przez proces zmiany. 

zobacz