O nas

Arkadiusz Grochala
Trener / Konsultant

"Wierzę w systemowe podejście do roli HR w firmach, budowanie silnej kultury organizacyjnej opartej o wartości, otwartą komunikację i wdrażanie procesów wspomagających realizację strategii firmowej."

Arek związny jest z obszarem zarządzania organizacjami, miękkiego HR i komunikacji korporacyjnej związany od ponad 20 lat. W obszarze komunikacji korporacyjnej specjalizuje się w komunikacji okresu zmian oraz strategiach Employer Branding. Ma na swoim koncie projektowanie i prowadzenie nieszablonowych, szytych na miarę, projektów z zakresu komunikacji mergerowej, wewnętrznej i zewnętrznej oraz wdrażanie innowacyjnych kanałów komunikacji. Swoje doświadczenie zdobywał w wielu branżach: farmaceutycznej, szkoleniowej, budowlanej, telekomunikacyjnej czy bankowej. Pełnił m.in. funkcję Dyrektora ds. Komunikacji i Wizerunku Pracodawcy w Alior Banku S.A. Wcześniej, związany był z rynkiem telekomunikacyjnym, gdzie w Netia S.A. pracował jako Dyrektor ds. Komunikacji, Szkoleń i Rozwoju. Doświadczenie zawodowe zdobywał również  na rynku budowlanym (Opoczno SA) oraz farmaceutyczym (Sanofi-Aventis) zarządzając obszarami komunikacji i rozwoju pracowników.

W pracy trenera specjalizuje się w projektach i warsztatach z zakresu budowania i wzmacniania kultury organizacyjnej, strategii firmowej, komunikacji, Employer Brandingu, zarządzania zmianą, wdrażania procesów HR, a także zarządzaniu zespołem, rozwijaniu kompetencji menadżerskich i przywództwa. Jest absolwentem Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ukończył także Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Akademii L. Koźmińskiego, Public Relations na SGH, London School of Public Relations oraz Szkołę Trenerów Biznesu TROP.

Jest wykładowcą Akademii L. Koźmińskiego; jestem coachem (ICF) oraz certyfikowanym konsultantem narzędzi rekrutacyjnych i badań kompetencji zawodowych (Targeted Selection Administration, Facet5, ManagerView360, ExecutiveView360). 

Wróć