4 Results - Oferta - Agile i Innowacja

Agile i Innowacja

Pokazujemy metody zwinnego zarządzania takie, jak Agile czy Scrum. Prowadzimy warsztaty kreatywne, także w oparciu o design thinking. Szkolimy jak wykorzystywać innowacyjność na co dzień oraz zarządzać innowacją (warsztaty dla Liderów).

  • twojej organizacji zależy na ciągłym rozwoju, na stałym uzyskiwaniu przewagi nad konkurencją,
  • chcesz rozwinąć metody zarządzania projektami w swojej organizacji,
  • wiesz, że Prince już nie wystarcza w obecnej rzeczywistości biznesowej,
  • masz zespoły różnorodne oraz rozproszone i potrzebujesz sposobu na zarządzanie nimi,
  • interesuje cię optymalizacja wartości dodanej oferowanej klientom,
  • twoja organizacja wprowadza innowacyjność i szukasz systemu zarządzania innowacyjnością,
  • chcesz zwiększyć kreatywność swoich pracowników,
  • chcesz stworzyć kulturę, która uruchamia innowacyjność,
  • wierzysz w klientocentryczne podejście do biznesu.
     

Tematy warsztatów określamy na podstawie badania potrzeb twojego zespołu. Możesz również wybrać jeden z gotowych tematów, które wspólnie zrealizujemy.

ZWINNE METODY ZARZĄDZANIA (w tym Scrum)

  • Dowiesz się na czym polegają meody zwinne (agile), czym się różnią od metod kaskadowych (waterfall) i kiedy je stosować.
  • Poznasz zasady zarządzania w oparciu o SCRUM.
  • Dowiesz się kim jest Scrum Mater, Product Owner, Development Team i na czym polega istota zarządzania ludźmi w zwinnych metodologiach.
  • Dowiesz się, co to jest Product Backlog, jak go tworzyć, czym jest Tablica Kanban, jak działa Visual Management i jak przeprowadzać codzienne Stand-upy i spotkania Retro.
  • Doświadczysz projektowania iteracyjnego, prototypowania i nauczysz się oceniać projekt i zbierać informację zwrotną, która prowadzi do sukcesu.
  • Poznasz praktyczne zwinne narzędzia zarządzania, które możesz zastosować od razu po warsztatach.

INNOWACJA KLIENTOCENTRYCZNA (szkolenie Design Thinking) 

  • Warsztat Design Thinking jest „jamem innowacyjnym” czyli wydarzeniem, podczas którego uczestnik doświadcza całego procesu innowacyjnego jednocześnie tworząc rozwiązania innowacyjne, inspirując się i poznając teorię. Całość jest oparta o metodę moderacji procesu Design Thinking promowaną przez Stanford University i firmę IDEO.
  • Szkolenie uczy innowacyjnego procesu szukania takich rozwiązań, które będą wartością dodaną dla klienta.
  • Podczas warsztatu dowiesz się, że w innowacyjnym procesie naturalne są porażki i nietrafne decyzje. Dlatego proces innowacji zawiera w sobie liczne, małe iteracje zmniejszające ryzyko ponoszenia dużych kosztów nietrafnych inwestycji.
  • Szkolenie zawiera liczne doświadczenia pozwalające przekonać się jak skuteczne jest to podejście. Pomaga również przenieść tak rozumianą innowacyjność w codzienne decyzje i działania.

ZARZĄDZANIE INNOWACJĄ 

  • Poznasz fundamenty zarządzania innowacyjnością w organizacji - proces od zaistnienia konkretnej potrzeby, do pełnej implementacji produktu czy usługi, która wnosi wartość i za którą klient chce zapłacić.
  • Jest to pigułka szkolenia Design Thinking rozszerzona o aspekt sprzedaży i wdrażania innowacji w organizacji.
  • Zdobędziesz umiejętności budowania Dependency Net - sieci zależności ułatwiającej udane wdrożenie innowacji. 
  • Poznasz metod współtworzenia przestrzeni i kultury organizacyjnej sprzyjającej tworzeniu innowacji. 
  • Nabędziesz kluczowe nawyki liderskie stymulujące zespoły do wdrażania innowacji, poznasz mechanizmy uruchamiania kreatywności pracowników.
  • Poznasz twarde narzędzia zarządzania procesem wdrażania innowacji, czyli wybrane elementy Scrum (Product Backlog, Kanban Board).

INNOWACYJNOŚĆ NA CO DZIEŃ 

  • Poznasz prawdy i mity na temat innowacyjności.
  • Zaczniesz postrzegać innowacyjność jako proces przekładania idei na rozwiązanie, które wnosi wartość i za którą bylibyśmy w stanie zapłacić.
  • Poznasz rodzaje innowacji w oparciu o model Degraffa i doświadczysz tego, że innowacja to nie tylko spektakularny przełom, ale przede wszystkim usprawnienie dnia codziennego.
  • Poznasz powody i konsekwencje dwóch podejść - innowacja produktocentryczna vs. klientocentryczna.
  • Zobaczysz jak wygląda proces Design Thinking w pigułce (d.school, IDEO) - od empatii do rozwiązania, które wnosi wartość.
  • Dowiesz się jak wejść w buty klienta. Poznasz mapę empatii oraz techniki empatycznej analizy potrzeb.
  • Poznasz metody generowania innowacyjnych rozwiązań.

 

Wyślij zapytanie

Wstecz