Pomagamy budować zaangażowane zespoły. Prowadzimy szkolenia i warsztaty z angażującej komunikacji wykorzystując do tego model KOLORÓW. Uczymy jak prowadzić angażujące spotkania by inspirowały i pobudzały kreatywność zespołów.
Ten produkt jest dla ciebie, jeśli:
Współczesne wyzwania biznesowe oraz nowoczesne metody zarządzania główne oparcie znajdują w zespołowości. Zespół to organizm, który nie tworzy się sam z siebie. Uruchomienie synergii zespołowej wymaga specyficznych kompetencji liderskich i znajomości anatomii współpracy zespołowej. Z drugiej strony budowanie zespołu to inwestycja o wysokiej stopie zwrotu. Bowiem zaangażowane teamy potrafią osiągać z pozoru nieosiągalne cele.
Poznaj nasze rozwiązania pomagające uruchomić synergię zespołową.
Tematy warsztatów określamy na podstawie badania potrzeb twojego zespołu. Możesz również wybrać jeden z gotowych tematów, które wspólnie zrealizujemy.
BUDOWANIE ZESPOŁU
- Autodiagnoza własnego zespołu z perspektywy obszaru pozytywności (morale) i produktywności (zdolności kreowania wyników).
- Stworzenie planu efektywnych interwencji liderskich uruchamiających zespołowość.
- Budowanie zaangażowania i lepszej współpracy wewnątrz i między zespołami.
- Lepsze wykorzystanie potencjału zespołu i poszczególnych jego członków.
- Nabycie umiejętności uruchomienia synergii zespołowej i poczucia dążenia do wspólnego celu.
- Przećwiczenie najskuteczniejszych narzędzi budowania samosterujących zespołów
- Poprawa komunikacji zespołowej poprzez nabycie umiejętności zarządzania. toksynami komunikacyjnymi oraz budowania zestawu zasad współpracy zespołowej.
- Nabycie umiejętności zarządzania teamblockerami - osobami mającymi toksyczny wpływ na zespół.
KOMUNIKACJA ANGAŻUJĄCA W ZESPOLE W OPARCIU O TYPY OSOBOWOŚCI JUNGA (KOLORY)
- Pogłębienie rozumienia swojego stylu komunikacyjnego, w tym swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju.
- Wypracowanie strategii komunikacyjnych dostosowanych do czterech energii kolorystycznych (efektywna komunikacja w zespole o różnych stylach kolorystycznych).
- Wdrożenie kluczowych nawyków komunikacyjnych w oparciu o typy osobowości Junga (model „Kolorów”) - jak efektywnie wywierać wpływ i osiągać cele we współpracy z danym kolorem
- Poprawa efektywności współpracy poprzez rozwój nawyków budujących energię i zaangażowanie w komunikacji.
EFEKTYWNE SPOTKANIA
- “Po co nam spotkanie?” – jak pracować ze wskaźnikiem użyteczności spotkań biznesowych?
- Typy spotkań a efekty i tematy jakie chcemy omówić (w oparciu o model spotkań Patricka Lencioniego), czyli jak dopasować metodę prowadzenia spotkania do pożądanego efektu.
- Metody i narzędzia angażowania uczestników podczas spotkania.
- Jak prezentować i utrzymać uwagę słuchaczy, aby uczynić spotkanie angażującym doświadczeniem?
- Od problemu do wdrożonego rozwiązania - model 4Q&Check jako kanwa prowadzenia angażujących spotkań.
- Metody zarządzania pozytywnością i produktywnością spotkania.